Tuesday, April 14, 2009

Hangpa pernah alami situasi mcm ni x???

Hangpa pernah mengalami situasi mcm ni x!!

Mangkok sekor ni pinjam duit hangpa pastu bila taim nak bayaq suruh hangpa minta kat member sorang lagi yg pinjam duit dia.... VAVI KAN!!!. Aku x kisah kalo dia ckp dia xbleh bayaq lagi wlupun skrg ni aku tgh sengkek tapi INSYAALLAH aku x mampos lagi.. Yg aku kisahkan dia bayaq duit hutang aku melalui cara dajalkan aku...
Bagi aku.... aku x kisah kalo dia x bayaq balik pun dan aku halalkan dunia dan akhirat tapi lepas ni kalo hang dlm susah n perlukan pertolongan aku sori bebanyak laaaa... LU PIKIR LA SENDIRI N LU SENDIRI MAU INGAT LAAA.... Atleast lepas ni hang dah x cari aku dan x susahkan aku dah!!! kan kwn2....
**** memang betoi org ckp kerana duit bleh putus sahabat jgn kata sahabat adik beradik pun bleh jgk kan!!! so harap2 perkara mcm ni x jd ngan korank...alang2 nak putus sahabat kencingkan sampai satu juta hengget xpa jgk kan!!!
bodoh bin vavi punya org!!!

7 comments:

  1. sial jek malaun cam tu..
    btol lar bang sebab duet putus kawan..

    sy pernah ckp kat kawan yg tipu sy camni "aku halal duet yang ko amek demi anak bini ko, tapi aku tak halal ape yg ko dah buat kat aku."..

    pikir2 balik seram gak..kang tak pasal2 bile die dah sedar diri carik kite balik..

    ReplyDelete
  2. pak meon x pernah alaminya lagi tp org pinjam duit pastu x bayr tu biasa la. halalkan je laaa..

    tp org begitu mmg bodoh bin vavi bin hanjing!

    ReplyDelete
  3. biasalah idup berkawan mcm tu lar.. pernah gak terkena.. tapi malas nak pikir.. bio je la..

    ReplyDelete
  4. kite pon x prnh kene cmni ni lg..yg pinjam2 x byr tu mmg ade..tp pastu nk pinjam lg kem salam kite nk bangi..nanges la air mate darah skali pon..kd2 kite tkt jgk kite ade pinjam org, ps2 terlupa..tu kire cmne plak yer..

    ReplyDelete
  5. Abg, kalo adeq pinjam duit kat abg tp yg byrknnye kak yu tau.. Pape mintak kat kak yu ko..wakakaka.. Sbb tu la klu ngan abg adeq malas pinjam, mintak sudah...ekekeke..

    Sape kwn abg yg vavi tu? Meh adeq bg penerajang skali meh...

    ReplyDelete
  6. dah pernah jd kat keluarga s'diri act. die nak menikah takde duit. dah tu tak pasai2 org kena cekau utk die, pg pnjam ngn sedara mara. dah anak b'deret bleh die buat derk kat org bg die pinjam tu. cam sial kan. at last makcik tu meninggal.. ko jwb laa s'diri dlm kubor sok. ape jenis manusia pun tak tau.. slalu ble kte remind.. die ckp takde duit. tp bl kte tgk ngn cara idup die.. bleh plak nak mewah2

    ReplyDelete
  7. pasal hutang ni best betul bila bercerita
    bila nak pinjam duit, merayu bagai
    bila nak pulangkan duit, lari2 mcm kita ni pula yang berhutang dengan dia...
    kalu bab2 hutang ni cuba buat perjanjian sikit kan... tandatangan bagai...
    kalau hutang dgn along tau pulak membayar kan sebab takut kepala kena penggal....

    orang yang berhutang pastu tak bayr hutang pastu buat2 lupa memang sial!!!...

    ReplyDelete